dikiş nakış...

31 Ocak 2014 Cuma

TEKRAR DİYETİM

Tekrar diyorum çünkü geçen sene iki buçuk ayda 24 kilo vermiştim. Her diyet bana göre değil daha doğrusu diyet bana göre değil bana bir şey yasaksa o şeye karşı nedense ilgim artıyor. tüm diyet listelerini beslenme uzmanları yazılarını okuduktan sonra nerdeyse bir diyetisyen kadar bilgi sahibi oldum. ve kalori ölçümü yaparak zayıflamaya karar vermiştim tabi sabah yada akşam yada gün ortası hareketler yaparak fırsat buldukça yürüyerek mesela toplantıya gideceğim zaman iki veya üç durak önce iniyordum yada kursa giderken biraz erken kalkıp yürüyüş yapıyordum hiç değilse evde çocuklarla kovalamacılık oynuyordum benim sporum bu olmuştu. Ama çok etkili oldu kısa sürede 24 kilo verdim ve verdiğim kiloyu uzun zaman korudum yalnız zayıflamam durunca kilo almaya karar verdim (maksadım vücudu şaşırtmak) ve aldım şimdi tekrar vermeye başlayacağım inşallah. Yine aynı yöntem tabi ki diyet defterim hazır gün içinde ne yersem (bir adet zeytin bile olsa) yazıyorum. 1200 kaloriyi geçmiyorum geçersem hareketlerle dengelemeye çalışıyorum.Bloğumda  sizlerle de yediklerimi paylaşacağım inşallah. Hiç bir yasağım yok  her şey serbest tabi 1200 kaloriye kadar bu sefer niyetim 15 kilo daha vermek ve 36 bedene inmek inşallah.Şu an 40-42 giyiyorum görüntüde kilolu değilim ama tartı öyle demiyor işte. Ben diyet yapacağım dediğimde ihtiyacın yok diyorlar çok hareketli olduğum için kilomu gizleyenlerdenim, ama biliyorum ki kiloluyum ilk başta bunu kabul etmem gerek. Bakalım Mevla görelim neyler neylerse güzel eyler Bismillah deyip başladım bugün hayırlısı olsun inşallah zayıflamayı düşünenlere tavsiye ederim.
1. günüm
2 haşlanmış yumurta (160kalori)ile 1adet marul (25 kalori ) salata yaptım 7 adet zeytin(7*7=49 kalori)
öğlen 1tabak yoğurtlu ıspanak yemeği (120kl)4tane mercimek köfte(120kl)3tane cevizli lokum(350kl) bir parça tavuk (270kl)
akşam patates yemeği (250kl)1 tabak sütlaç (az şekerli 200kl)
toplamda 1544 kl yapıyor yani 344 kl fazlam var ama bugün gün boyu temizlik yaptığım için bunu çok önemsemedim ve akşam 45dk mekik + plates hareketleri yaptım yani onu da harcamış oldum

3 yorum:

  1. bu arada söylemeyi unuttum ben ekmek yemiyorum yani bu diyet için değil ekmek benim hayatımda sadece kızartma olduğu zaman var olan bir yiyecek diyetimde de kızartma ve yağlı yiyeceklere pek yer vermiyorum çünkü kolestrolüm biraz yükselebiliyor kullanırsam sadece hakiki zeytinyağı ve tereyağı kullanıyorum az miktarda bir tatlı kaşığı kadar onu da doktorum istediği için

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Server hanım,
    kadınların korkulu rüyası sanırım bu bitmek bilmeyen kilo problemi =/ inşAllah dilediğiniz kiloya ulaşırsınız, veya ulaşmışsınızdır :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşkkür ederim güzel dileğiniz için ulaştım çok şükür darısı tüm isteyenlerin başına

      Sil