dikiş nakış...

7 Ocak 2014 Salı

YAKASI VE KOLAĞZI İĞNE OYASI OLAN KENDİ DİKTİĞİM BLUZUM





13 yorum:

  1. inanılmaz el emeği var..eline sağlık iyi günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  2. wawww çok güzel olmuş, eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok emek var gerçekten, iğne oyası zaten en yavaş ilerleyen şey hayatta kıyıp da kulllanamazdım ben olsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.bu arada bu bloğu hazırlarken senden çok etkilendim ayrıca bunun içinde teşekkür ederim

      Sil
  4. çok güzel olmuş..ellerinize sağlık..sabırla yapmışsınız belli..bende kıyamazdım kullanmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim .iğne oyası cidden sabır istiyo ama bitince de inanın çok mutlu oluyorum

      Sil
  5. Allah razı olsun hepinizden güzel yorumlarınıza çok teşekkür ederim. evet iğne oyası çok zaman aldı ama bluz abiye bir kumaş olduğu için ancak kına gibi özel günlerde kullanacağım galiba birde iğne oyası yıpranmadığı için kumaş eskise de başka kumaş üzerinde kullanabilirim diye düşünüyorum yoksa gerçekten kıyılabilinecek gibi değil:)birde beyaz bir kumaş üzerine farklı bir yaka tsarlıyorum biterse inşallah yayınlarım sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım çok şık bir bluz olmuş.iyi günlerde kullan inşallah.

    YanıtlaSil