dikiş nakış...

3 Şubat 2014 Pazartesi

4.GÜNÜM

Bugün  öğrencime misafirliğe gittim tatil öncesi planlamıştık, 8 kişi vardık çocuklar hariç, eğlenceli bir gündü . Kahvaltıyı birinin evinde yaptık öğlen yemeğini aynı bina içinde diğer öğrencimin evinde yedik isim yazmamı istemedikleri için yazmıyorum ama bugün için onlara çok teşekkür ediyorum.
 Gelelim yediklerime Kahvaltı :
zeytin (35kl) peynir (yaklaşık hesapladım tartım yoktu sonuçta ve lıght değildi 90kl) helva bir misket kadar yedim (32kl) gözleme 4/1 oranında (200kl) yeşillik sevdiğim için sofrada o da vardı (50kl) 2 kaşık patates salatası (100kl) yiyecekler çoktu ama ben fazla kaçırmak istemedim

Öğlen :
orada 2 kaşık kısır (64kl) 4 yaprak sarma (75kl) 1 poğaça (200kl) yedim

Akşam:4 kaşık pilav (128kl) ve bir parça et (150kl) ve koca bir tabak maydanoz (26kl) ayran (50kl) ve günü 1200 kl ile tamamladım 3 litre civarı su içtim bugun hedefimi tutturdum yarım saat kadar hareket yaptım. sevgilerle

4 yorum:

  1. Evde birşey değil de en zoru misafirlikte uygulamak.kendi başımdan pay biçiyorum.evime gelen misafirim diyetteyim derse, evinde yap diyetini derim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kimse bana evinde yap demesin diye her şeyden az miktarda yiyorum :) Ben kendimi engellemesem emin ol 3 kişilik yerim çünkü çok hızlı yemek yiyorum o nedenle çabuk kilo alıyorum

      Sil
    2. selamlar..misafirliğe gittiğimde tek uyguladığım formül..ben birazdan alırım çayımı bi içeyim..o zaman unutuluyo üstüne gelmiyolar :))

      Sil
    3. Ben alştırdım hatta sizde çok yediniz kaldırın artık diyorum herkes sofradan kalkıyor bana da ye demiyorlar böylece :)senin yöntemde güzelmiş

      Sil