dikiş nakış...

22 Şubat 2014 Cumartesi

DİYETİMDE SON DURUM

Diyete arada bir bozmalarla devam ediyorum ama şu ana kadar 8 kilo verdim geriye kaldı 7 kilo inşallah onu da verebilirim bunlarda benim spor aletlerim bisiklet hariç diğerlerini pek kullanmıyorum çok sıkıcı geliyor bu hafta vaktim vardı günlük 10 km yürüdüm benim yürüdüm dediğime bakmayın normal bir insanın koşması benim yürümeme eş değer birlikte yürüyüş yaptığımız arkadaşlar ertesi gün gelmedi sana yetişemiyoruz diye . Gerçi ben normal hayatımda da çok hızlı yürürüm alışkanlık edinmişim .Bu benim eliptik bisikletim geçen sene çok araştırıp almıştım çok seviyorum alacaklara tavsiye edebilirim fiyatı yürüme bantlarına göre çok  daha uygun,daha az yer tutuyor ve daha çok kalori harcaya biliyorsunuz üstelik çalışmak için elektrik gerekmiyor tamamen insan gücü  .
 bu da benim pilates topum ve 0.5 1 ve 3 kiloluk dambıllarım  birde mavi olan sıkılaştırma aleti gerçekte ne deniyor bilmiyorum topu genelde çocuklarla oyun için kullanıyoruz ve küçük kızım resim çalışmalarını topum üzerinde de kullanıyor arkası tamamen tükenmez kalem çalışması içerdiği için o kısmı göstermedim dambılların sadece 3 kiloluğunu ben diğerlerini kızlarım kullanıyor diğer alet çok sıkıcı hiç yapasım gelmiyor ama arada bir hatırı kalmasın diye kullanıyorum
 bu da bisikletime takılı olarak gelen bel inceltici alet bisiklette dinlenirken kullanıyorum çok zevkli günlük 45 dk binmeye çalışıyorum her ne kadar aldığımız yer 25 dk fazla çalışmayın dese de  her kural bana göre değil deyip ben yine bildiğimi okuyorum .İlk hedefime ulaştığım için yarın bir bluz kesmeye karar verdim inşallah onu da yayınlarım.
bugünlük bu kadar sevgiler 

10 yorum:

  1. Süpeerrrr, sporcu bloggerları görmek ne güzel :)
    Ha gayret Server'cim vericez hepsini :)))

    YanıtlaSil
  2. inşallah Allah yardımcımız olsun canım

    YanıtlaSil
  3. Aslında bende bu eliptik bisikleti bayadır gözüme kestirdim ama maalesef benim evim küçük. Heryer Çakaçak dolu:) maşallah baya vermişsin kilonu.irade güzel birşey:) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. benim evimde çok küçük ve dediğin gibi çok dolu ama bu bisiklet çok az yer tutuyor daha küçükleri de var bence niyetin varsa al en zevkli spor aleti diyebilirim

    YanıtlaSil
  5. çok sevindim server..8 kilo ne demek..çoğunu vermişsin.gerisi gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım inşallah kalanı da veririm

      Sil
  6. 8 kilo bence çook ça iyi :) sağlıklı bir şekilde hem kilo verip hem sıkılaşıyorsunuz bende pilates yaparak 7 ayda 4 beden incelmiştim azimle yapamayacağımız şey yok gerçekten çok sevindim..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim. pilates gerçekten çok inceltiyor ama ben yürümeyi daha çok seviyorum fırsat buldukça yürüyorum yürüyemediğim de de bisiklet yardımıma koşuyor insan spor yaptıkça rahatlıyor

    YanıtlaSil
  8. Umarım iyi gidiyordur diyetiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şu an için güzel gidiyor hedefime oldukça yaklaştım 3 kilo daha verirsem yeterli olacak inşallah ama işlerimin yoğunluğundan fırsat bulup post giremiyorum

      Sil