dikiş nakış...

11 Şubat 2014 Salı

Hastalıkta diyet

yaklaşık bir haftadır diyetle ilgili bir şey yazmıyorum çünkü 5 gündür benim ufaklıkla beraber hasta yatıyordum. Bizim buralarda mikrobik bir salgın varmış.Bu arada diyet yapmadığım halde cumartesi den beri  sürekli bulantı olduğu için vücut aşırı su kaybına uğradı 5 günde 5 kilo vermiş oldum ama bunun 4 kilosu sadece vücudun su kaybı oldu serum iğne ilaç derken bugun ayaklandım Rabbime şükürler olsun kilo vermek güzel gibi görünse de hastalık girince işin içine kilo falan bir önemi kalmıyor hastalık boyunca diyet falan düşünmedim tabi istediğim halde hiç bir şey yiyemedim çünkü. Rabbim herkese sağlıklı güzel günler nasip etsin.Hayırlı akşamlar...

10 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Hastalıkta gerçekten yemek falan görmüyor göz. Bir de bünye meselesi, ben de hasta olunca haftada 2-3 kilo veririm. Tabi tekrar alırım :)
    Allah sıhhat versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım amin Rabbim cümlemize sağlık sıhhat versin.İnsan hastayken gerçekten de zorla bile olsa yiyemiyor

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım Allah şifalar versin.. az önce de aklımdan geçirdim seni acaba yayın yaptıda ben görmedim mi diye.. çocuklarla beraber çok zor olmuştur, elhamdulillah atlatmışsınız çok şükür.. Allah'a emanet olunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım sağol güzel dileklerin için. Çocuklar hasta olunca kendini bir kenara atıyorsun zaten o nedenle ben biraz geç kalktım ayağa onu doktora götürünce durum ortaya çıktı ben kendim gitmiyordum normalde geçer nasılsa diye düşündüm ama hiç de kolay kolay gitmiyormuş.Elhamdülillah şimdi ikimizde iyiyiz Rabbim şifa bekleyen herkesin şifasını versin inşallah sende kendine iyi bak Allah'a emanet ol

      Sil
  3. çok geçmiş olsun..bende ne zaman diyete başladım desem peşinden hastalık..ve mikrolar kol geziyo..ve 4,5 kilo birden gidiyo..ama düzelince hepsi tekrar alınıyo..önemli olan sağlık..çok geçmiş olsun tekrar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım.şükürler olsun kaybettiğim kilonun sadece 1 kilosunu geri aldım vücut kaybettiği suyu yerine koymuş oldu yine devam ediyorum zaten midem fazla yedirmiyor artık inşallah böyle devam eder

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun çok üzüldüm tez zamanda sağlığınıza kavuşursunuz inşallah. Allaha emanet olsun sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. artık kendimi daha iyi hissediyorum.

      Sil
  5. Çok çok geçmiş olsun Rabbim sana ve ufaklığa acil şifalar versin.hasta olunca insanin gözü ne diyet görüyor nede başka birşey. Boşver iyileşince başlarsın.önemli olan ayağa kalkmak.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Amin canım sağol. Artık daha iyiyim elhamdülillah.

    YanıtlaSil