dikiş nakış...

2 Şubat 2014 Pazar

KARARLI DİYETİM

Kararlıyım istediğim bedene inene kadar kendime kıyafet dikmeyeceğim. Bu dikişi bıraktığım anlamına gelmiyor tabi ki kızlarımla dikişe devam bugün büyük kızıma bir elbise tasarladım  yarın ona başlayacağım inşallah. Gelelim diyetime bugün 3. günüm dün misafirim vardı post giremedim bugün dünkü yediğimi de yazacağım
dün sabah bir dilim tam buğday ekmeği üzerine 1 çay kaşığı tereyağı ve bal sürdüm(bu konuda çok cimri davrandım) 110kl
salatalık domates 30kl bir yumurtanın üçte biri ve iki dilim sucuk yağda pişmiş 140kl 5 zeytin 35kl biraz peynir 20gr kadar light 80 kl
öğlen 5 kaşık pilav ve çorba 400kl
akşam 4 kaşık makarna ve salata çorba (1domates soğan 7 yaprak marul biraz kırmızı lahana 1 salatalık)  400  arada yediğim bir iki lokma şeyleri de katarsam 200kl
toplam 1365 kl oluyor 45 dk evde spor yaptım 3litreyi aşkın su içtim (çay ve kahveyi saymıyorum).
2. günüm
sabah 45 dk yürüyüş yaparak güne başladım
 kahvaltıda zeytin kaşar peynir yumurta salatalık domates ve 2 dilim tam buğday ekmeği=400kl (bunları tartarak hesapladım)
öğlen yemek yemeye zamanım olmadı ama çocukların kraker ve şekerlemelerinden tırtıkladım 200kl kadar
akşam 4 biber dolması bir tabak tarhana çorbası salata 700kl 3litre su içtim çay ve kahve hariç
ve günü 1300kl ile tamamladım her geçen gün hedefime yaklaşıyorum ve bugun 1kilo 100 gram vermiş görünüyorum hayırlısı ile kalanı da veririm inşallah diyet yapan herkese başarılar diliyorum sevgilerle...

11 yorum:

  1. Allah yardımcın olsun...çok zor iş diyet ben hayatta yapamazdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin teşekkür ederim canım.İnan ilk gün zor olabiliyor ama beyninde bitirdin mi gerisi önemli değil birde ben ne istersem yiyorum çikolata şeker lokum sadece miktar az oluyor tadımlık yasak koymadığım için isteğimde olmuyor. en güzeli zayıfladıktan sonra ki tepkiler çok hoşuma gidiyor.inan şişman olmak diyetten daha zor geçen sene 50 beden giyen biri olarak bunu söyleyebilirim şu an 42 olmama rağmen zayıflamam gerektiğini düşünüyorum çünkü sağlığım sinyal veriyor yine . ilk diyetim çok zordu ama bu ikinci daha kolay oldu inan hiç acıkmıyorum birde şunu anladım benim karnım doyuyor ama gözüm doymuyor yedikçe yiyesi gelenlerdenim. Bu nedenle kendimi durdurmam gerek. :)

      Sil
  2. 42 beden de aşırı kilolu değilmişsin oldum olası diyet işlerine girememişimdir kendi kendime kilo veriyorum:) Allah kolaylık versin zor olmalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gün içinde hiç bir şey yemesem acıktığımı hiç hissetmem ben sofraya oturunca acıkıyorum o nedenle de doymuyorum kendimi frenlemem gerekiyor bu da pek zor olmuyor.Ancak ilk diyetimde zor olmuştu yemek yememek değilde insanların ısrarını durdurmak zordu şimdi alıştılar kimse ye veya yeme demiyor.

      Sil
  3. Maşallah gerçekten çok azimlisin.bende 48 50 beden arasındayım.42 bedene düşsem havalara uçarım herhalde.yalnız bende birde tiroid problemi var.önceden verebiliyordum, ama şimdi çok zorlanıyorum.yalniz dediğin gibi sağlık alarm veriyor. Benimde mutlaka vermem lazım. Birde yaş itibariyle metabolizma yavaşlıyor. Kalori hesaplama yöntemini duydum ama hiç denemedim. Kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam fatma..boşver kalori hesaplamayı falan..karıştırma kafanı..gece yemelerini kes..ekmek şeker.çikolatayı yeme :)) veriyosun inan..evt bi yaştan sonra verilmiyo..ben bilirim bir ayda yedi kilo verdiğimi..şimdi nerdee..iki kilo versem şükür :)) sevgiler..

      Sil
  4. tavsiye ederim çünkü hiç yasak yok istediğini ye ama miktarı azaltmak şart onunda en iyi yöntemi ayrı ve küçük tabak kullanmak ama sen yinede doktor kontrolünde yap eminim verirsin ama biraz yavaş olur troidden dolayı kilo vermen. metebolizma içinde sabah saat 6 gibi ılık suya 2-3 damla limon sık iç veya sade kahve iç çok etkili oluyor

    YanıtlaSil
  5. server hanım ne mutlu size..ve sakın bırakmayın..ilk zamanlar sevdiğiniz yiğeceklerden kısmayın..sadece limitini azaltın ve kendinizi ödüllendirin haftada bi mesela..ekmek çikolata hamur işi kesin..inanın verirsiniz..süt içmeyi sakın ihmal etmeyin soğuk olursa daha iyi oluyomuş yağ yakımını hızlandırıyomuş..bende başlıcam sonunda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ben daha önce bu yöntemle baya kilo verdim istediğim kiloya 5 kilo kalmıştı ama kilo vermem durunca ya yemeyi daha azaltmam gerekecekti yada biraz kilo almam bende sağlığımı bozmak istemediğim için kilo aldım 5 kilo kadar o nedenle geri başladım bakalım hayırlısı yasak olmadığı için hiç bir şey cazip gelmiyor ve az yemiş oluyorum bir yerden başlamak gerek birlikte devam edelim inşallah sevgilerimle

      Sil
    2. ayy edelim tabi :))) dün başladım bende..kimseye söylemiyorum sır ama :)) kardeşim biliyo bitek :)) yoksa sinir oluyorum..köstek olunuyo..dedikleri tek laff hahayy sen boşuna yapıyosun nasılsa alırsın geri...sabır diyorumm laf sokma diyorumm..neyse...ben yapıcam kararlıyım :)

      Sil
    3. kararından asla vazgeçme havva bir müddet sonra zayıfladığını görünce onlarda yapmak için sana gelecekler nasıl verdin diye herkese rağmen aynen devam

      Sil