dikiş nakış...

15 Şubat 2014 Cumartesi

MUTLU YILLAR AFRA İPEK

Bugün benim küçük kızımın doğum günü buda onun için diktiğim abiye. Ablalarına dikmiştim ona henüz kısmet olmamıştı biraz da tül kalmamıştı bende modeli değiştirdim pratik bir dikiş ile işte kızımın yeni abiyesi.Çekim aşamalarını çekmeyi unuttuğum için ancak bittikten sonrasını yayınlayabiliyorum.Önce kelebekler çok mu olur dedim sonra çocuk kıyafeti boş ver canlı olsun diye saldım kelebekleri üzerine. İnşallah akşam üzerine giydirdikten sonra da çekebilirim çünkü pek resim çekinmekten hoşlanmıyor küçük hanım.



6 yorum:

  1. Çok tatlı bir elbise olmuş. Eminim kuzuya çok yakışacak. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağol canım

      Sil
  2. Nice nice mutlu yıllar Afra Ipek'e. Elbisesi de pek güzel olmuş, güzel günlerde giysin inşallah.

    YanıtlaSil
  3. İpeğe mutlu yıllar diyelim öyleyse.çok güzel olmuş güle güle eskitsin:D

    YanıtlaSil