dikiş nakış...

29 Nisan 2014 Salı

DİKİP RESİMLEYEMEDİKLERİM

Bunları daha önceden diktim ama resim çekemiyordum . Bu nedenle de yayınlayamadım. Kısmet  bu güneymiş mankenim olmadığı için askıda çektim ancak bu kadar düzeltebildim affınıza sığınarak yayınladım


kadife kendinden desenli bir kumaş burda aralık sayısında yeşil  abiye elbise modelinin etek kısmını bol ve yırtmaçsız olarak diktim  


çok eski bir burda sayısından diktim1992 yılına ait bir model ama  çok tuhaf çıktı resimlerde ancak bu kadar düzeltebildim mürdüm rengi gömleklik bir kumaş



üsteki mor tunik ve alttaki pembe tunik aynı kalıpla dikildi Gözde Erkan kalıplarını kullandım aynı kalıpla farklı kıyafetler etkinliği için yapmıştım ama resimleyemediğim için katılamadım birisi düğmeli diğeri düz, aslında çok güzel ütü yapmıştım ama resimlerde nedense ütüsüz gibi dalgalı çıkmışlar düzeltemedim bende öylece bıraktım

burdanın klasikler dergisinde ki etek modeli bu ve alttaki mor etekte etkinlik için dikilmişti




kırışık tafta bir kumaş üstteki yeşil etek kalıbının tek parça olarak dikilmiş hali işte bu kadar...

9 yorum:

  1. Hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık ama benim favorim ilk elbise. Güzel günlerde kullanın :)))

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık ama benim favorim ilk elbise :)) Güzel günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim inşallah bir gün üzerim de de resimlerim daha belli olur

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de birbirinden hoş ve güzel olmuş. Yeşil eteğin desenine bayıldım. Eline emeğine sağlık canım. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Ooo maşallah bende seni merak etmeye başlamıştım döktürmüşsün hepsi çook güzel olmuş.İyi günlerde giy canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım bende çok istedim aranızda olmayı ama resim yükleme sorun olunca gecikti biraz

      Sil