dikiş nakış...

13 Nisan 2014 Pazar

MERHABA

Uzun zamandır post giremiyorum bilgisayarımda bir sorun var resim yükleyemiyorum. Bu arada 6 nisan da 30 yaşımı doldurmuş bulunmaktayım. Post giremedim ama baya bir dikiş diktim bir gömlek iki elbise bir etek ve bir tunik inşallah kısa zaman içinde yayınlarım. Yarın Peygamber efendimizin  doğumunu kutlamak için bir program düzenledik halka açık değil sadece kurs öğrencilerine ancak  çarşamba günü  halka açık bir programımız olacak Mamak Saime kadın anfi tiyatroda Ankara da bulunan arkadaşları beklerim  sevgilerimle hoşça kalın .

4 yorum:

  1. Yeni yaşın hayırlara vesile olsun canım.. Rabbim ailen ve sevdiklerinle hayırlı uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım. Rabbim cümlemize sevdiklerimizle hayırlı ömür versin

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun. Hayırlı sağlıklı mutlu nice yaşlar dilerim. diktiklerini merak ettim şimdi. maşaAllah çalışmışsın sen. çekiliş duyurumu yaptım katılırsan sevinirim.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim canım.Sen çekiliş yaparsın da katılmaz mıyım.Hoşçakal

    YanıtlaSil