dikiş nakış...

9 Mayıs 2014 Cuma

BASİT VE KULLANIŞLI ELBİSEM

Dikiminde beni hiç zorlamadı çok da sevdim ama bazı dikiş kurallarını çiğnedim özellikle boyun ve kollarda pervaz yapmak yerine çeviri verdim neyse kimse fark etmedi ben sevdim inşallah sizlerde beğenirsiniz ...
Önce eski bir kalıpla beyaz kısmı kestim yeşil kısmı bel çevresine göre kloş etek gibi kestim
 kemerli ve kemersiz hali ile karşınızda kemer daha önceleri almış olduğum bir elbiseme ait

bu küçük oda da resimleri çeken öğrencime ayrıca teşekkür ederim aslında niyetim bahçe de çekinmek ti ama hava şartlar müsade etmedi 


9 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş güzel günlerde kullanın :)))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık güzel günlerde kullanın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim basit olmasına rağmen sevdim bu elbiseyi

      Sil
  3. Gule gule giyin, ben her dikitime illaki bi bir kural hatasi yapiyorum. nazar boncugu olsun o da.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bu seferlik azıcık tembellik edeyim dedim :)

      Sil
  4. Gayet güzel olmuş canım,.Bazı ben de yapıyorum öyle kuralsızlıkar:) kumaşın elveriyorsa yapacaksın boşver:)eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Haklısın canım çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. İki ayrı kumaşı çok uyumlu kullanmışsın bence. Eline sağlık güzel günlerde giy canım :)

    YanıtlaSil