dikiş nakış...

11 Mayıs 2014 Pazar

DİKMEK İSTEDİKLERİM

Elbise etkinliğine katıldığımdan beri acaba ne diksem diye düşünüyorum hoşuma giden bazı modelleri yayınlıyorum genelde moda nisa sitesinden aldım resimleri sizlerin görüşlerini bekliyorum canlar...

Böyle bir namaz elbisem olsun istiyorum biraz daha uzun olacak 

 Bu jileyi biraz daha değiştirmek istiyorum mesela fiyonklar iptal olabilir
Bu yelek gibi jile de çok hoşuma gitti 

Bu elbise tam benlik siyah ve beyaz en uyumlu iki renk bence büyük bir ihtimal böyle bir model olacak benim elbisem 
Bu jile de benim favorilerimden  şimdilik bu kadar bir kaç tane eski dergilerden modellerim var resimleye bilirsem inşallah onları da yayınlarım benden bu kadar sevgilerle 

8 yorum:

  1. 2 ve 5 numarayı beğendim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende inşallah ikisinde dikebilirim

      Sil
  2. Bence de en alttaki iki model çok şık görünüyor.
    Bir an önce dikmeye başla derim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun için kumaş bakacağım bu hafta hamur kumaş diyor model için ama ben sanırım konvers kullanacağım

      Sil
  3. Çok güzel modeller bulmuşsunuz beyaz uzun yeleğe bayıldım. Bence jileninde fiyonklarını iptal etmeyin ayrı bir hava vermiş. Kolay gelsin size :))

    YanıtlaSil
  4. ikinci fotodaki jileye bayıldım elimde kalıbı olsa kesin yapardım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aralık burda dergisinde ki yeşil abiye elbise uyarlanabilir diye düşünüyorum bu modele yaparsın inşallah :)

      Sil