dikiş nakış...

8 Haziran 2014 Pazar

ÇANAKKALE VE BURSA'DAN GÖRÜNTÜLER

Çanakkale'de Bursa' da bizi yağmurla karşıladı ama yinede çok güzel bir geziydi .Bu küçük kızım afra yanındaki de çanakkalede peşimizi bırakmayan arkadaşımız ben biraz çekindim ama kızım hiç yabancılık çekmedi sanki kırk yıllık arkdaşlar.


Bu da büyük kızım Ruveyda çanakkale den deniz manzarası






Şehitlikten manzara





Bursa ULUCAMİ sırf bu cami için bile gitmeye değer Bursa'ya tamamen tarih kokuyor 




Muhteşem çınar yağmur aman vermese de görmeye değdi muhteşem bir yer BURSA mutlaka görmeli insan 

BU YAVRULARA BAYILDIM

4 yorum:

  1. Bence de mutlaka gitmeli herkes Bursa'ya. Bursalıyım ya ondan :))) Ne güzel gezmişsiniz yaa :))Minikler de maşallah çok sevimli allah bağışlasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim aycan hanimcim Rabbim cumlemizin cocuklarini anne babalarina bagislasin.Bursa gercekten cok guzel bir sehir cok sanslisiniz orali olmakla

      Sil
    2. Şanslıyım da senede 2 defa gidebilirsem. Ama çoook özlüyorum :(((

      Sil
    3. olsun hiç yoktan iyidir ben bir daha ALLAH bilir ne zaman giderim

      Sil