dikiş nakış...

9 Haziran 2014 Pazartesi

HAFTA SONU DİKTİKLERİM

Bu hafta sonu kızlarıma elbise büyük kızıma ve yeğenime etek diktim pratik bir şekilde kalıntı kumaşları değerlendirdim güzel bir dıy çalışması oldu
 Bu mor kumaştan bir etek dikmiştim
Hatırlarsanız gri bluzumu elbiseye çevirmiştim 



Bu pembe kumaştan abiye bir ceket diktim ama henüz işi tam bitmediği için göstermedim 




Bu parça aldığımız bir eteğin uzun gelmesi sonucu etekten çıkardığım parça ve o parçayı üçe böldüm bu etek çıktı ortaya .Mankenlerime diyecek laf yok bana çok zorluk çektirseler de sonuçta çekebildim resimlerini





7 yorum:

  1. Nasıl da sevimliler çivileri de çok yakışmış. Güzel günlerde giysinler :)))

    YanıtlaSil
  2. Cicileri olacaktı o akıllı telefonların akılsız işleri :)))

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim Aycan hanımcım.telefonla bende zorlanıyorum gerçekten

    YanıtlaSil
  4. Kiz çocuklarına elbise dikmeyi çok severim. Ben de kızım küçükken baya dikmiştim.gerci şimdi de dikiyorum ama küçukken daha güzel oluyor. Ellerine sağlık canım. Kuzularına çok yakışmış. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatma hanımcım kızlara bir şeyler dikmeyi çok seviyorum bu da ayrı bir tutku olsa gerek

      Sil
  5. ellerine saplık server..ne kadarda mutlulua..barat kandilimiz kutlu olsun bütün dualrımız kabul olsun inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin teşekkür ederim canım hepimizin berat kandili kutlu olsun inşallah dualarımız hakkımızda hayırla kabul olur

      Sil