dikiş nakış...

18 Haziran 2014 Çarşamba

İKİ TUNİK

Bu hafta diktiğim iki tuniğim ikisini de kalıpsız diktim evi boyatacağım için biraz uzunca bir zaman yayın giremeyeceğimi düşünüyorum bu nedenle biraz hızlı bir çalışma ile diktim
Kendisi döşemelik kuma gibi görünsede oldukça ince gömleklik bir kumaş 






Pamuklu kendinden nakışlı bir kumaş yemeni inceliğinde olduğu için astarladım çok rahat bir tunik oldu kendisi benden bu kadar  sağlıcakla kalın temizlik ve  boya işlerim bittiğinde görüşürüz inşallah 

8 yorum:

  1. Bir haftada iki tunik ha masallah şu ilham perileri bide bana gelse artk:D bende cok uzak kaldim blogtan.Kalıpsız olarak gercekten guzel olmuslar iyi günlerde giy islerindede kolayliklar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım gerçekten zor işmiş boya

      Sil
  2. Jet hızında bir yayın olmuş. İkiside çok güzel ama yeşilin rengi harika. Güzel günlerde kullanın :)))

    YanıtlaSil
  3. bence hiçte döşemeliğe benzemiyor sadece ütüsü eksik sanırım, rengi de çok güzelmiş bayılırım yeşile ben. diğer tunikte çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım :) Allah kolaylık versin boya işi zor ama temizliğine değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ütü yaptım ama mankenim olmadığından askıya astım resim çekecek yer ararken kırıştı onda da ancak böyle çıktı bir daha ki sefere üstümde çekerim inşallah boya işi hakikaten çok zormuş bir an önce biter inşallah.

      Sil
  4. Su gibi olmuş her ikisi de, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil