dikiş nakış...

10 Haziran 2014 Salı

YENİ TEK DESEN TUNİK

Bugun öğleden sonra karar verip kestim bu tuniği kumaşı alalı çok olmuştu ama bir türlü karar verememiştim ve sonunda birden karar verip kesip diktim kumaş çeşidi krep boyunu önce uzun tasarladım sonra yırtmaçlı giyemem diye tuniğe çevirdim böyle daha çok beğendim

desenden
dolayı kumaşı ortasından katladım


çok bol olmuş biraz daralttım ve boyundan kırptım





manken bulamayınca benim ufaklığı manken olarak kullandım kimono gibi oldu kızıma 

6 yorum:

  1. Miniğe çok yakışmış ama bu :))) Bu arada deseni iyiki böyle kullanmışsın süper olmuş ellerine sağlık. Güzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızım adına da kendi adıma da çok teşekkür ederim canım

      Sil
  2. ayyyy yorum yapmaya bu şirin şeker mankenden başlayacağım yerim senniiiiii
    tuniğin desenlerine bayıldım çok güzel denk gelmişş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Yer olmadığı için eve manken alamıyordum hayıflanmama gerek yok artık benimde bir mankenim var :)

      Sil
  3. Desenleri güzel denk gtirmişsin.cok hoş olmuş canım. Güzel günler de giy.ayrıca mankene de bayıldım.çok yakışmış çok, yemeli bunu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ayrıca mankenim adına da teşekkür ederim yeni diktiğim tunikleri giydiremedim küçük hanıma kocaman bir ııh çekti yeniden anlaşmam gerek :)

      Sil