dikiş nakış...

18 Ağustos 2014 Pazartesi

BEN GELDİM

Uzun zamandır yoktum önce geziler sonra temizlik derken yayın giremedim bu pazar da kardeşimin düğünü vardı şükürler olsun çok güzel bir şekilde evlendirdik.Bu arada fırsat buldukça dikiş diktim bir adet etek pantolon 2 adet etkinlik için etek kızlarıma abiye hepsini en kısa zamanda yayınlayacağım inşallah .Gelelim bugun yayınladıklarıma  mor kıyafeti mor etkinlik elbisemin üstüne diktim ve düğünde giydim ancak paylaşmak bu gune kaldı üstteki ise yine mor elbisemin kalıbından diktiğim siyah bir elbise ve üzerine pembe  ceket diktim bunların yapılış aşamaları diğer hafıza kartımda en kısa zamanda onları da yayınlamaya çalışacağım inşallah yine aynı ceket modelinden beyaz tül bir ceket diktim artık nerde ne zaman giyerim bilmiyorum bu arada tuhafiyeci bir arkadaşımın hediyesi mankenim oldu hem elbiseleri giydiriyorum hemde kursta cenaze yıkamayı öğretirken kullanıyorum çok amaçlı bir manken oldu kendileri 

6 yorum:

  1. Çok güzeller ama ceket kalıplarını özellikle istiyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim canim ceket kaliplari daha once diktigim kahverengi bluzun onu acik hali en kisa zamanda dergi numarasini yayinlarim

    YanıtlaSil
  3. hoş geldin canım! hepside çok güzel olmuş güzel günlerde giy! insanın kendi diktiği gibisi var mı? :)) iki yaz oldu bende kendi kreasyonumdan giyindim hep :))) şu anda üzerimde de çizgili abayem var çok serin tutuyor.
    dantel ceketin modelini ben de çok seviyorum ama kilolu gösteriyor beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim. Dantel ceket kilolu gosterebiliyor fakat peplum model sisman gostermedi denemeni tavsiye ederim. Hoşça kal

      Sil
  4. Masallah onca isin arasında boş durmamşsın canım bende merak etmeye başlamştım hepsi cok güzeller düğününüzde hayırlı olsun bu arada:)

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkur ederim canim Allah razi olsun

    YanıtlaSil