dikiş nakış...

31 Ağustos 2014 Pazar

DONDURMA KABININ TOKA KUTUSUNA DÖNÜŞÜMÜ VE ETKİNLİK İÇİN DİKTİĞİM ETEKLERİMDEN BİRİSİ DAHA

Kızımın tokaları çoğalınca koymak için bir kutu arayışına girdik ve sonunda kendi kutumuzu yapmaya karar verdik bu arada artık kumaşlarımda değerlenmiş oldu gelelim  malzemelerimize:bir adet kapaklı dondurma kutusu silikon tabancası artık kumaşlar çıt çıt ve makas




Bu da kızımın isteği üzerine dikmiş olduğum arkası uzun önü kısa etek etkinlik için diktiklerimden biriydi ancak resimleyebildim dikim aşamaları diğer telefonda olduğu için silindi malesef eteği kalan kumaşlarımı değerlendirmek için dikmiştim 3 katlı eteğin arkasına uzun bir tül diktim ve sonuç 




 
son olarak da benim köpek hastası kızım ve gittiğimiz piknikte bulduğumuz yavru köpeğimiz ile noktalıyorum herkese hayırlı geceler diliyorum 

2 yorum:

  1. elinize sağlık kızınızın pozlarında bayıldım çok istediği belli

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim ferhancim hem kizim adina hem kendi adima

    YanıtlaSil