dikiş nakış...

27 Ağustos 2014 Çarşamba

YAYINI GECİKEN ETKİNLİK ETEĞİM VE KIZLARIMIN ABİYELERİ

Etkinlik eteklerimi  ve kızlarıma diktiğim abiyeler dikeli 2 ay oldu yaklaşık ama resim çektiğim telefon bozulunca ancak bugune kaldı etek etkinliğini düzenleyen arkadaşımdan özürdiliyorum. Etkinlik eteğimin sadece bir tanesini yayınlayabiliyorum diğerlerinin resimleri çok bozuk olduğu için yeniden çekip yayınlayacağım inşallah bu eteğin resmide iyi çıkmamış ama hiç yoktan iyidir diyerek yayınlıyorum düz önden fermuarlı çan modelinde basit bir etek ilk olarak bunu dikmiştim 

 bunlarda kızlarımın abiyeleri

Ablamıza doğum günü için elbise dikeriz de kardeşimizi esgeçermiyiz hiç ablamızdan kalan kumaşlarla bu model çıktı ortaya çok beğenildi öyleki 2 gün üstümüzden çıkmadı 

Bu modeli kızım kendi istedi ustu siyah altı kırmızı gelinlik istedi bende doğum günü için diktim gözüme çok boş geldiği için üstüne birde simli kumaştan yelek diktim kızımın badisini kalıp olarak kullandım.Kızımın çok hoşuna gittiği için her fırsatta giyiyor.







Dayımızın  kına gecesinde giydik 


Kına gecesi de neymiş deyip toprağa oturup  yerden bulduğu dondurma çubuğu ve rulo havlu kağıdını  alarak yemek yapmaya çalışan çalışkan kızım benim 

2 yorum:

  1. Kıyamam ben onlara yaaaa nasıl güzel çıkmışlar fotolarda öyle ;)) Hele oturmuş olan beni bitirdi :))) Ellerine sağlık harika olmuşlar...

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim ogun yerden kaldiramadik kucukhanimi

    YanıtlaSil