dikiş nakış...

12 Eylül 2014 Cuma

ARKASI UZUN ÖNÜ KISA KIRMIZI GÖMLEK

Arkası uzun önü kısa modasına bende katılayım dedim.Kumaşın kırmızısı çok hoşuma gitti her rengi severim ama kırmızı da illaki ton aradığım gibi olacak lakin resimlerde gömleğin rengi farklı çıktı ne yaptımsa düzeltemedim normalden açık çıktı rengi  .Kalıbım eski burdalardan 95 senesine ait daha önce mor gömlek dikmiştim aynı kalıptan.


bu arada mankenim bir dıy çalışması onu da ayrı bir postta anlatırım artık hayırlı akşamlar sevgiyle kalın...

8 yorum:

  1. Bu renk de çok güzel aslında. Modelde harika ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim tel daha acikti yayindan sonra biraz daha iyi cikmis

      Sil
  2. rengide modeli de çok güzelmiş, sade modelleri seviyorum arkasının uzun olması da hava katmış güzel günlerde giyin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Zeynepciğim

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım. Sanırım şu mankenden bende yapmalıyım alırım diye bekliyorum ama nerdee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim yaparsin insallah bugun anlatmaya calisacagim

      Sil
  4. elinize sağlık kırmızı çok kullandığı bir renk değil ama gardıropda olsa iyi olur herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kırmızıyı severim pardesü kulandığım için çok sorun olmuyor ama pek kırmızı bir şeyim yok hatta bu gömlek hariç hiç kırmızı kıyafetim yok diyebilirim ama gardropta bence de olması gerek ancak kırmızıyı çocuklara giydirmemek gerekir sebebini ayrı bir postta yazarım artık

      Sil