dikiş nakış...

16 Eylül 2014 Salı

BENİM KIZIM BUGUN OKULLU OLDU

Bugun okullu oldu diyorum çünkü pazartesi sınıfa bir gittik leş gibi bir sınıf laboratuvarı kaldırmışlar sınıf yapmışlar  o sınıfta kızımın sınıfı oldu geçen hafta ilk kattaki sınıflarda ders işledikleri için sınıflar güzeldi ancak o sınıflara geçen sene ki öğrencileri yerleştirdikleri için bize bu sınıf düşmüş tabi ki çocuklarımızı o sınıfa sokmadık ve bazı velilerle çocukları da alarak ilçe milli eğitimin yolunu tuttuk kapıda karşıladı sağolsun müdürümüz ve sorunu en kısa zamanda hallettireceğini okul müdürünü görevden almakla ne kadar haklı olduklarını söyledi.Bence de çok haklılardı müdüremiz bağırmaktan başka bir şey yapmıyordu çünkü.Neyse efendim biz boya ve sıra sözü alarak okula döndük ilçe milli eğitim müdürümüz sözünü tutmuş ve sınıfı boyamaları için okula talimat vermişti bizim geldiğimizde boyaya başlanmıştı (sanki boya değilde sürülen kireçti bizde öyle bir izlenim bıraktı yani ) sıralarımızın da  en kısa zamanda halledileceğini söyledi. Efendim gelelim müthiş sıralarımıza, sıralarımızın masaları lise boyunda oturakları ilkokul ayrıca çanta koyma gözü bulunmadığı gibi çivilerinde bazıları dışarda inşallah en kısa zamanda hallederler yoksa bize yine milli eğitimin yolu gözüküyor bu sefer ilçeye değil ile ve valiliğe kadar gitmeyi düşünüyoruz sabah ve öğlen sınıfı olarak bakalım hayırlısı artık müdürümüzün bize verdiği süreyi bekliyoruz şu geçmek bilmeyen 3 günü resimleri yayınlamak istemedim şu an için kimsenin göz zevkini bozmayayım dedim kendi kendime ama verilen sıra sözümüz yerine gelmediğinde yayınlarım artık belki biri görür de başkentin ortasında böyle bir sınıfta rezil olan çocuklarımıza yardımcı olur.Herkese hayırlı geceler diliyorum ..

6 yorum:

  1. ne kadar moral bozucu .. sıkıntılar bir an önce giderilir de çocuklarda uyum sağlar .. çocuk gözü ile okul şimdi ne farklı geldi kimbilir ..
    Ankara nın adı başkent..mecburiyetten yaşıyoruz işte ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten oyle arkadasim cocuguma okulun ne kadar iyi oldugunu anlatiyorum sogumasin diye ama ben sogudum simdiden. Resmen kandiriyoruz cocuklarimizi duzelir insallah

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım. Aksaklıklar insaAllah kısa zamanda düzelir sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Çok sinir bozucu bir durum bizde de var sıkıntı. Bekliyoruz bakalım ...

    YanıtlaSil