dikiş nakış...

7 Eylül 2014 Pazar

ELBİSELERİM

Daha önce dikmiş olduğum şifon elbisenin uzun kollu olanını da dikmek istediğimi söylemiştim nihayet bitti.Ayrıca bahar aylarında birkaç elbise modeli yayınlamıştım dikmek istiyorum diye onuda diktim şükürler olsun .Birde dişi çıkmak üzere olan bir elbisemi bitirdim sonunda jarse olduğu için dikişini yarım bırakmıştım birde işin açıkcası rengini pek sevmemiştim eskiden kalma bir kumaş   makinamın jarse iğnesini alınca bir çırpıda bitiriverdim şimdi hiç değilse evde giyerim rahat bir kıyafet oldu.İşte benim elbiselerim
benim afacanlar yine sahnede zavallı manken yamuldu sayelerinde





kollarını manşet yaptım abdest alırken daha kullanışlı olsun diye







önce yakayı yuvarlak yapacaktım sonra kare yapmaya karar verdim 






bu da diş hediği kaynatmayı düşündüğüm senesi dolan elbisem 


8 yorum:

  1. Afacanlar olmazsa olmaz;) Allah onları basımzdan eksik etmesin..ayrica siyah beyaz elbise ayrı bir havalı olmus iyi günlerde giy canm hepsi cok güzeller

    YanıtlaSil
  2. Ya server bu kuzular çok tatlı masaAllah.ben biraz öpsem mıncıklasam bunları:) elbiselerin hepsi çok şık olmuş ellerine sağlık canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim .Bu arada nasilsa ankaradayiz insallah birgun bulusuruz belli mi olur sende minciklama firsati bulursun :)

      Sil
  3. Maşallah pek hamaratsınız ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Modeller güzel kumaşlar ayrı bir güzel. Ellerine sağlık güzel günlerde kullan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim canim cok tesekkur ederim

      Sil