dikiş nakış...

3 Eylül 2014 Çarşamba

FERRACE DİKTİM

Uzun zamandır aklımda ferrace almak vardı ama aradım taradım ne mümkün istediğin gibi bir şey bulmak ferrace sonuçta niye dar dikerler anlamıyorum sonra karar verdim kendim dikmeye ve bu sefer de kumaş bulmak sorun oldu neyse geçen hafta kumaşçı da 3 metre kadar bir kumaş parçası buldum yeter mi yetmez mi diye düşünürken baktım almışım kumaşı eve gelir gelmez kestim kalıp olarak burda klasikler kırmızı elbise kalıbını kullandım (zavallı kalıp o kadar çok şeye kullandım ki artık yırtılmaya başladı) kesim dikim aşaması çok zevkliydi en zevksiz tarafı ise düğme dikme kısmıydı neyse ki bitti şükür bel kısmına ve kulp kısımlarına şerit geçirdim evde vardı değerlenmiş oldu işte karşınızda ilk dikmiş olduğum ferracem

ben nezaman telefonu elime alsam benim yaramazlar poz vermeye başlıyorlar







13 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık,şerit de güzel olmuş :) annem de bana soyleniyor bi ferace dikmedin bana diye ama bakalım ben ne zamana dikerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim anneni fazla bekletme bence nede olsa cennet ayaklarinin altinda :) bu model yakisti ferraceye denemeni tavsiye ederim

      Sil
    2. bu kırmızı elbise kalıbı bir bende yok sanırım en kısa zamanda almam lazım. Doğru söylüyorsun canım inşallah en kısa zamanda dikebilirim. sevgiler..

      Sil
    3. Insallah canim. bazi marketllerde goruyorum o dergiyi hala bulursun insallah

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş hazır bulmak çok zor artık elbise gibi oldu pardesüler feraceler .. bol bişeyler bulmak imkansız .. güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim .Haklisin benim ferraceden anladigim bol vucudu belli etmeyen kiyafet ama artik ferraceler vucuda oturan elbise kivaminda en guzeli diktiginizi giymek

      Sil
  4. iki afacanla birde ferace dikmişsin tebrik ederim,Eline sağlık, ne kadar güzel olmuş,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim biraz zor oluyo tabi ama seviyorlar dikis yapmami biraz ortaligi dagitiyorlar azicikta beni bagirtiyorlar o kadar :))

      Sil
  5. Ben sunu anladm ki her modelde farklı kalıp cıkarmamz gerekmiyor basit bir bluz yada elbise kalıbından cok farklı seyler cıkarabiliyomusuz cok guzel olmus canım iyi günlerde giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Benim gibi tembeller icin cok iyi oluyor ayni kalibin uzerinde azicik oynuyoruz o kadar kalip yirtilana kadar devam

      Sil
    2. kesinlikle evet :) ben bir bluz kalıbı çıkardım istersem ceket, istersem bluz, elbise ne istersem dikiyorum. Bir kalıp yeterli bence :)

      Sil