dikiş nakış...

9 Eylül 2014 Salı

YARASA KOL TUNİĞİM

Dün bahsetmiştim sarı olan tuniğimin modelinden uzun kollusunu da dikmek istiyorum diye. Bugün kızımın okulundan dönünce işlerim de erken bitince dikmeye karar verdim ve diktim bir giydim tam 3 beden büyük  oldu normalde dar giymem mutlaka azıcık bol yaparım ama bu model çok büyük oldu demek ki  bu modeli uzuna uygularken daraltmak gerekiyormuş onu öğrendim iyi de oldu öğrenmeyi severim.Neyse daraltma işlemini de bitiriverdim hemen ve tam istediğim gibi oldu hoşuma da gitti inşallah sizlerde beğenirsiniz.Bu arada bu model elişi dergisinden dün yazmayı unutmuşum.





17 yorum:

  1. Servercim elişi dergisi bir dikiş dergisimi oluyor?Eger öyleyse birde onu deneyebilirim Tunik kumaşıyla modeliyle birbirini tamamlamış cok hoş görünüyor canm iyi günlerde eskit:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin için son derginin fotoğrafını yayınladım kitapçılarda ve büyük mağazalarda hala satılmakta

      Sil
  2. Teşekkür ederim. Elişi dergisi normalde nakış dergisi ancak son iki seneye yakın her 3 ayda bir dikiş dergisi çıkarıyor modelleri bence daha güzel senin için derginin resimlerini de yayınlayayım canım

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık çabuk dikilen herşeye bayılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum cabuk dikilen seyleri bir sey beni oyalarsa soguyorum hemen

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ellerine sağlık kumaşda harika :))

    YanıtlaSil
  6. Kumaşı da modelide çok hoş:) ellerine sağlık canım. Güzel günlerde giy.

    YanıtlaSil
  7. Cok sagol canim Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  8. İyi günlerde giyin çok güzel olmuş.Ben de öyle daralınca falan daralıyorum ,istiyorum ki şıp otursun::))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim. Ben de daraltma duzeltme islerini sevmiyorum lakin bu model bol kesim bir modeldi ama uzun dikince kendime yakistiramadim bende daralttim lastik yada kemer yapmak daha zor geldi :)

      Sil
  9. ben o dergide bu kalıbı görmemişim galiba yaa bende çıkarsam iyi olacak lazım olabilir :) ellerine sağlık canım çok güzel olmuş kullanışlı bir parça daha :))))

    YanıtlaSil
  10. Harika olmus. Blog kesif etkinliginde rastladim blogunuza. Ben de bloguma bekliyorum. Cok yeteneklisiniz gercekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim hemen ziyaret ediyorum

      Sil