dikiş nakış...

8 Eylül 2014 Pazartesi

YAYINDA GECİKENLER

Bu yayınım gecikmiş bir yayındır elbiseler dikileli çok oldu ama resimleyemediğim için yayınlayamamıştım.Nasip buguneymiş. Öncelikle bir adet etek pantolonumuz var burda dergisinin mayıs sayısından

ben kemeri kalın çalıştım nasıl göstereyim derken  mankene eski badimi giydirip diktim ve sonunda pantolonumu ütüsü bozulsa da yayınladım 
bu elbise için kalıp olarak badimi kullandım eteği kalıpsız çalıştım beline lastik diktim 



herzaman ki gibi ikinci mankenim canım kızım bugun okulda ilk günümüzdü şükürler olsun sorunsuz atlattık darısı diğer günlerin başına

yarasa kol şifon tuniğim aynı kalıbı uzun kollu ve boyu daha uzun şekilde dikmek istiyorum hayırlısı artık


son olarakda abiye dikmiştim hiç giyilmedi büyük   ihtimal ya satarım ya da hediye ederim diye düşünüyorum bugunluk de bu kadar dostlar hayırlı geceler 

8 yorum:

  1. Döktürmüssün yine maşallah yarasa kollu tunigin modeline bayldım ama hepsi cok güzeller iyi günlerde giy canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok Sagol canim rahat seyleri seviyorum

      Sil
  2. Çok değişik modeller yapmışsın, ne güzeller... Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzeller ama pantolonu ayrı bir beğendim ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim pantolon ilk basta gozumu korkuttu kalibi gorunce ama sonradan cok zevkli oldu dikimi. Kullanimi da cok rahat

      Sil
  4. diğerleride güzel ama ilk dikkatimi çeken pantolon oldu. Ellerine sağlık arkadaşım, abiyeyi de bir düğünde giyersin canım hemen çıkarma elinden :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pantolon gerçekten de çok kullandığım bir parça oldu abiye de şimdilik duruyor bakalım teşekkür ederim

      Sil