dikiş nakış...

28 Ekim 2014 Salı

ARALIKTAN SEÇMELER

Uzun zamandır bloguma yayın giremiyorum çocuğun okulu benim kursum derken çok ihmal ettim izleyicilerimden özür dilerim.Yabancı bir sitede (p-an-da) burda dergisinin aralık sayısı yayınlanmış site yabancı olduğu için nereden izin alacağımı bulamadım o nedenle adresini vermek istedim tümünü görmek isteyen buradan bakabilir Ben  hoşuma giden parçaları yayınlamak istedim ayrıca pijama ve gecelik modelleri de var bu sayıda bence güzel bir sayı olmuş 1 yılı göze alırsak ayrıca vıntage modelleri hiç iyi değil bu sitede onunda tamamı yayınlanmış .Herkese hayırlı akşamlar diliyorum hoşça kalın .







yogun ıstek uzere pijamaları da ekledım  derginin tamamını görmek isteyenler usteki buradan butonuna tıklayabilirler 

6 yorum:

  1. Pijamaları koymamışsın ama merak ederim ben şimdi ;))

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Sağol canım yaa eziyet ettim sana ;)

      Sil
    2. Hic eziyet olur mu arkadasim memnun edebildiysem ne mutlu bana

      Sil
  3. server benim yayınları göremiyorum diye yazmışsın.sanırım blog adresi değişikliğinden öyle oldu. beni takipten çık,sonra tekrar izlemeye al,birkaç arkadaş böyle düzeldiğini söyledi.sevgler canım

    YanıtlaSil