dikiş nakış...

5 Ocak 2015 Pazartesi

ETKİNLİK İÇİN DİKMİŞ OLDUĞUM KADİFE ETEĞİM

Fatma başaran arkadaşımın düzenlemiş olduğu etkinlik için dikmiş olduğum etegim.Bu etkinlik sayesinde makineme döndüm aslında boş durmuyorum bu arada  yelek  ve lif ördüm onları da başka yayında paylaşırım artık. Burda şubat 2014 sayısındaki modeli biraz oynayarak diktim.Çok sevdiğim eteğimi önce mankene giydirdim modelim ortaya çıkmadı bende perdeye astım umarım sizlerde beğenirsiniz hayırlı akşamlar .
fitilli kadife kumaşım hediye gelmişti sandıktan çıkma kadifeyi ütülemek çok doğru değil demişti bir arkadaşım bende onun tarifine uyarak  ütülemedim diktikten sonra yıkadım ve perdede  sadece buhar tuttum 



ve gerçekten ütü gibi iz olmadı ve tüyleri daha iyi oldu 

9 yorum:

  1. Model de kumaş da çok güzel ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendigine sevindim tesekkur ederim canim

      Sil
  2. Takipteyim beğeneceğiniz bloguma sizi de beklerim. Saygılarımla. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr . Facebookta da https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin en kisa surede ugrayacagim insallah

      Sil
  3. Modeli gerçekten cok hoşuma gitti. Ellerine sağlık canım. Resimleri ben alırım bloğundan.sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  4. Modeli çok güzel elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Nilgun hanimcim

      Sil