dikiş nakış...

22 Ocak 2015 Perşembe

ETKİNLİK YELEKLERİM

Herkese hayırlı akşamlar diktim diktim giydim blog sahibesinin düzenlediği yelek etkinliğine DAVUL OLMAMAK İÇİN bende katılmıştım ilk olarak kahverengi penye örgü tarzı bir kumaşı kullanarak uzun pratik bir yelek diktim. Kumaşımı  yıllar önce yelek diktiririm  diye almıştım yıllar önce diyorum çünkü gerçekten yıllar önce taa  2002 de almışdım nasip buguneymiş kalıp olarak bol bir badimi kullandım çok rahat bir kıyafet oldu benim için.Dikim aşamalarını da çekmiştim ama benim ufaklık silmiş.




İkinci olarak da mavi kırmızı düğmeli yeleğimi diktim kumaşın rengini çok severek aldım ancak bu renk bana çok cazip gelmekle birlikte ne dikmem gerektiği dahası nasıl giyebileceğim  hakkında bir fikrim yoktu internette diktiğim modelin hem saks  mavisi hemde kırmızı rengi vardı bende ikisini tek yelekte birleştirdim kalıp olarak düz bir gömlek kalıbının yaka kısmını değiştirdim ve ortaya bu model çıktı ben sevdim inşallah sizlerde beğenirsiniz 





Selam ve dua ile hoşçakalın

11 yorum:

  1. Bir de degil, iki tane ben daha birini bitiremedim . ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim.Senin yeleginide dort gozle bekliyorum

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım. Güle güle giy.yeleklerin çok şık olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, güle güle giyin. Bende yeleklerimi bitirdim, rahatım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim firsat bulursam aklimda bir modelim daha var onu da dikecegim insallah.

      Sil
  4. Elinize emeğinize sağlık. Güle güle kullanın. Çok kullanışlı modeller olmuş. Çok sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sebnem hanimcigim

      Sil
  5. Elinize sağlık, yelek severim ben de

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık sevgili Server ,sevindim ,fotoğrafları aldım,çok çalışkansın maşallah,sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim hocam bunlari sizden duymak cok sahane

      Sil