dikiş nakış...

9 Ocak 2015 Cuma

KIZIMA ÖRDÜĞÜM YELEK VE HAVUÇLU LİF

Herkese hayırlı akşamlar.Dikiş dikemediğim günlerimi örgü örerek değerlendirdim.İlk örgüm büyük kızıma yelek oldu.Bu arada lif örmeye merak saldım ve internetten lif örmeyi öğrendim.İlk lifimi küçük kızıma yapmak istedim. O havucu çok seviyor bu nedenle internetten havuçlu lif örneği bulmaya çalıştım baktım bulamadım bende kendim çıkardım örneği ee başa gelen çekilir,bizim kızlar beğendi kendilerine ördüklerimi inşallah sizlerde beğenirsiniz.







10 yorum:

  1. Yelek çok tatli olmus canim lifteki havuc figürünüde bayagi benzetmissin hakkaten.İyi günlerde kullan her ikisini de

    YanıtlaSil
  2. bende bu yıl örgü öğrendim .. bir bebek yeleği başladım başarı ile tamamladım gerçekten keyif aldım kızınızın yeleği de hoş olmuş süslemeleri falan özellikle :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orgu ormek gercekten keyifli bir is begenmene sevindim tesekkur ederim

      Sil
  3. Her ikisi de çok şirin olmuş. Elinize emeğinize sağlık. Hayırlı günlerde kullanılsın inşallah. Sizi ilgi ile takip etmekteyim. ilgilenirseniz bloğuma beklerim... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim en kisa zamanda blogunuza ugrayacagim insallah

      Sil
  4. Yelek cok güzel olmuş canım. Kuzucun güle güle giysin.lifde çok hoş olmuş. Eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar, ören elleriniz dert görmesin... Ama dikişe de devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun tesekkurederim.dikisi hic birakmak istemiyorum ama hava sartlari engelliyor.

      Sil