dikiş nakış...

28 Ocak 2015 Çarşamba

SON ETKİNLİK YELEĞİM VE NİHAYET BİTEN BAHÇIVAN ELBİSEM

15 Tatil nihayet geldi ilk günler temizlikle ve ziyaretle geçti bu arada  tatil olur da ben hasta olmaz mıyım? hiç fırsatı kaçırmadan hastalandım boğaz ve kulak ağrısını çok şükür atlattım.Bu arada boş kaldıkça makinemle vakit geçirdim, yeleğim eskiden ninelerimizin  namaz bezi olarak kullandıkları dikdörtgen yazmaydı deseni hoşuma gidince bunu yelek yaparım diyerek saklamıştım nihayet saklandığı yerden çıktı ve yelek oldu kenar oyalarını sökmedim onları alt kenara ve ön ortaya getirdim badi üstüne giyeceğim için astarla uğraşmadım yaka ve kol ağızlarını iğne oyası (kuş kafesi) ile temizledim.Ve yeleğim....



bahçıvan elbisemi önceden dikmiştim ama uygun düğme bulamayınca bu gune kaldı bizim bölgede düğme, fermuar vb aksesuar bulmak imkansız emekli olunca  ilk iş olarak dikiş malzemeleri satan bir dükkan açmaya karar verdim.Tabi ki de şaka ben ne anlarım ticaretten.Ama bizim burada tek eksiklik diyebilirim her türlü mağazamız var çok şükür.


Umarım begenirsiniz selam ve dua ile hoşçakalın.

9 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ikisi de, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi fikir yemeniden yelek yemenin desenleri çok zarif. Her ikiside çok hoş güle güle kullanın çok sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yelek çok otantik, ucundaki iğne oyasını çok beğendim, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Gizli dikis ve sebnem kara cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  5. Beğenilmez mi çok güzel olmuş ikiside özellikle yazma yelek.. yazın çok güzel değişik kombinlerle kullanılabilir :) iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim teşekkür ederim canım

      Sil
  6. Ayy bayıldım çok güzel olmuş,ellerine sağlık,neden bende çıkmadığınızı merak ediyordum ki izlemem eksikmiş,onu da yaptım. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim hocam resimleri gondermeye cok caba sarfettim ama bir turlu gonderemedim telefonlarin boyutu ile alakaliymis.Ama odevimi bitirdim buyuk bir mutlulukla .Davul olmaktan kurtuldum yasasin

      Sil