dikiş nakış...

12 Mart 2015 Perşembe

KOLAY YEŞİL BLUZ

Herkese hayırlı akşamlar.Uzun bir süredir blogumdan ayrı kaldım sebebi  ise 4-6 yaş çocuk eğitimi kursuna katılmış olmamdan kaynaklanıyor. Haftada 6 gün 5er saatten oluşan bir kurs.Sabah saat 12de dersim bitiyor sonra hazırlanıp 3de bu kursa gidiyorum akşam 7de çıkıyorum eve gel yemek çocuklar derken kendime hiç vakit ayıramıyorum Allah'tan annemlere gidiyoruz akşam bır de yemek hazırlama sorunu olmuyor. İyi ki varlar şükürler olsun Rabbime.Gelelim yeşil bluza dikeli baya oldu ama yoğunluktan yayınlayamadım ama instegramda yayınlamıştım.Kalıp olarak penye bluzumu kullandım ,pratik bir kesim yaptım nerdeyse yarım saatte hazır oldu, önce uzun diktim sonra geri kısalttim yarasa kollu,  severek giydiğim bir bluz oldu diyebilirim bir tanede aynı modelin kahverengi  ve uzun olanını diktim o da başka yayında inşallah.








Hayırlı geceler....

9 yorum:

  1. Bu tarz modeller cok moda su anda hem pratik oluyor hem gösterisli cok güzel olmus hakkaten iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim bende rengini cok sevdim

      Sil
  2. Yeşilin rengi çok güzel,ellerine sağlık,iyi günlerde giy..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuzu takibime aldım bende beklerim sevgiler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz en kisa zamanda blogunuzdayim insallah

      Sil
  4. It’s awesome! I like this post and your style of writing, thank you for sharing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome.Nice to meet you.I am glad you liked it. Thank you.

      Sil
  5. Rengi tam benlik :) Ellerinize sağlık çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil