dikiş nakış...

2 Nisan 2015 Perşembe

KAHVERENGİ UZUN TUNİK

Biliyorum bloğumdan uzun zaman ayrı kaldım.Mayıs ayının 2.haftasına kadar çok yoğunum 4-6 yaş çocuk eğitimi işten kalan tüm vaktimi alıyor desem yeridir.Saat 15:00'de  başlıyor 19:00'da  bitiyor, eve gelişim baya geç oluyor yemek, çocuğun ödevi derken kafamı kaldıramıyorum.Dolayısıyla da bloguma sadece göz atıyorum.Bu tunikten bahsetmiştim dikeli baya oldu yayınlamak bu gune nasipmiş.


boyunu bilerek uzun bıraktım aynen yeşil bluzum gibi basit bir şekilde kestim.Kesip dikmem 45 dk almadı yani seviyorum böyle çabuk biten işleri.Dikişe mecburen ara verdim mayısa kadar böyle, bundan böyle  size çocuk eğitimindeki etkinliklerimi yayınlarım en azından bloğumdan ve sizlerden çok ayrı kalmamış olurum. 
Selam ve dua ile hayırlı akşamlar.....

9 yorum:

  1. İyi günlerde giy ,çizgilinin havası bir başkadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz hocam, cok severek giyiyorum.

      Sil
  2. Elinize sağlık güzel olmuş. Aynen yoğunluğumuz hepimizin de çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim .Haklisiniz bu aralar hepimiz cok yogunuz

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu keşif etkinliğinde gördüm ve takipteyim :) Banada beklerim :)

    www.beautybugizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim.İnşallah en kısa zamanda gelirim

      Sil