dikiş nakış...

13 Mayıs 2015 Çarşamba

BÜTÜN KADINLAR APTAL SEN HARİÇ


Hayırlı akşamlar bloğumdan ayrı kalalı uzun zaman oldu daha önce anlatmıştım 4-6 yaş çocuk eğitim ve etkinlikleri  kursuna katıldığım için hiç vaktim kalmıyordu.Çok şükür kursumuzu başarı ile tamamladım ve sahalara geri döndüm. Bu arada  otobüsle gidip gelirken bol bol kitap okudum bu da ilk okuduğum kitabım.


Erdal DEMİRKIRAN'IN olay kitabı Erdal DEMİRKIRAN 'I tanıyanlar bilir esprili bir uslubu var.Bu kitabı kadınları biraz daha kendine getirip daha önemli başarılara imza atmalarını sağlamak için kaleme almış.Tamamen kadınların kötü taraflarını ve bundan kurtulma yollarını anlatmış .Anlattığı kadın tiplerine uymasam da (mesela kadınların çantasında kileri saymış okuduktan sonra ben çantama baktım cüzdan dışında bana hiç uymuyor ,kıskançlığım yoktur ,hamileyken her ay sürekli 1 kilo verirdim hiç aşermedim vs. yani kitaptaki hiç bir şey bana uymuyor) çevrem anlattığı kadın tipleriyle dolu, benden sonra kitabı okuyanların tepkileri şuydu "bu kitap beni anlatmış" .Kısacası bana hitap etmemekle birlikte bazı konulara bakış açımı değiştirmesi yönünden güzel diyebilirim.Örneğin bir gün kızını okuldan izin almadan dersi ekip sinamaya gitmesi(okuldan kaçma heyecanını benimle yaşasın başkası ile kaçmasın  diye  yapmış) veya aşırı kıskanç kadınlara yaptığı açıklamalar . İçeriği akıcı bence okunmalı diye düşünüyorum, bazıları kadınlara aşırı derecede hakaret ettiğini düşünebilir bazen bende düşünmedim değil ama kitaptan öğrendiğim ve beni düşündüren noktalarda yok değil bu nedenle bana ufacık bir katkısı olsa bile okurum ben arkadaş ...
Bu kitabı tavsiye ederim özellikle aşırı derecede kıskançsanız eşiniz sizi artık dinlemek istemiyorsa ve en önemlisi boş işlerle uğraşıyorsanız topluma bir faydanız yoksa okuyun sadece kadınlar değil erkeklerde okusun derim en azından eğlenirsiniz komik bir dili var, yazarın diğer kitaplarından bazıları ise:SADECE APTALLAR 8 SAAT UYUR, YERİM SENİ ÖSS, AZRAİLİN SECDE ETTİĞİ ADAM ,

Yeni yayınlarda görüşmek üzere selam ve dua ile ......

1 yorum: