dikiş nakış...

15 Haziran 2015 Pazartesi

BU YILLIKTA BÖYLE OLSUN FADİMEM

Bu kumaşı bulunca rengine hayran kaldım, biraz parlak broker cinsinde tam bana göre diye düşündüm ve aldım ne yapayım diye düşünürken birazda kalıp çıkarma tembelliği eklenince eski kalıplarımdan bir sade gömlek kalıbı da bulunca hemen kestim o kadar çabuk kesmişim ki resimleyememişim bile geç fark ettim.Bu yıllıkta böyle olsun Fadimem kefene gülmedinya(bir tür halk hikayesi alt kısımda anlatacağım) diyerek yayınladım inşallah beğenirsiniz.
Gelelim hikayeye bundan yıllar önce annemlerin mahallesinde Fadime isminde bir teyze varmış.Gün gelmiş bu teyze vefat etmiş durumları çok fakir düşünün ki kefen bile alamamışlar kocası ağlıyormuş bu yıllıkta böyle olsun Fadimem  kefene gülmedinya diye sonra bir amca kızmış ağlıyorsan düzgün ağla seneye yeniden mi kefenleyeceksin? işte Fadimem hikayesi de bu


önüne fermuar diktim yakayı sadece incecik pervazladım oldukça basit ve kullanışlı oldu hatta 3-4 sefer giyildi ve yıkandı 

11 yorum:

  1. Gerçekten rengi sevdiğin kadar varmış. Güzel de dikilince harika olmuş. Güle güle giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden bunu duymak arti bir mutluluk tesekkur ederim canim

      Sil
  2. Ellerinize sağlık, güzel olmuş. Aynı kumaştan bende de var, önümüzdeki ay bir abiye dikmeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Kumas guzel birde senin elin degince eminim abiyen cok guzel olur merakla bekliyorum

      Sil
  3. Elbise gerçekten çok başarılı. Hikaye de buruk da olsa anlamlı

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blogunuzu çok beğeniyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blogunuzdan överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Sevilen Blogları" arasında görmek isteriz. www.Seviliyo.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blogunuzu eklemek için lütfen tıklayınız.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık, güzel olmuş bloğunuuz harika takibe aldım bende bloğuma beklerim sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldiniz tesekkur edetim en kisa zamand iadeyi ziyarete gelecegim

      Sil
  6. Rengi çok güzel, modelide çok güzel. Güzel günlerde giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim begenmenize sevindim

      Sil