dikiş nakış...

15 Eylül 2015 Salı

BABY NEST BEBEK YUVASI

Ağustos ayında doğan  yeğenim için diktiğim bebek yuvam uzun zaman oldu ama terör olaylarından dolayı yayınlamak zaman aldı mahallemizde birde şehitimiz olunca yayın, dikiş vs hiç içimden gelmedi Rabbim ailesine sabırlar versin inşallah  . Kalıbını internetten öğrendim çok bir zaman almıyor ve benim için hoş olmuştu dikimi dikmek isteyenlere tavsiye ederim. Bir de  pembe kundak diktim rengi çok hoşuma gitmişti.

TERÖRÜN  BİTMESİ VE ŞEHİTSİZ GÜNLER DİLEĞİMLE 

8 yorum:

  1. Canım inşallah bundan sonra ülkemiz ve milletimiz için her şey çok güzel olur. Ellerine sağlık diktiklerin çok güzel olmuşlar. Allah bağışlasın yeğenini, sağlıkla büyütün inşallah. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşallah .Güzel dileklerin için ayrıca teşekkür ederim

      Sil
  2. Bende yiğenime yapmayı düşünüyorum. Ocakta gelecek İnşaAllah. O zamana kadar rahatım diyorum ama zamanda çabuk geçiyor. Yiğeniniz ve tüm yavruların sağlık sıhat ve güven ortamı içinde büyümeleri dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin insallah canim.Cok tesekkur ederim yapimi cok kolay 1saat surmuyor

      Sil
  3. Yeğenin hayırlı uzun õmürlü olsun. Güle güle büyütün.ailede bebek olunca onlara dikmek inan büyük bir keyif.ellerine sağlık. Çok hoş olmuşlar. İnşaAllah bu kara günlerden bir an õnce huzura çıkarız.sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin cok keyif aldim dikerken .insallah bir an once huzura cikarz

      Sil
  4. Işte ben de bunları dikemem. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle demeyin Nilgun hanim masallah siz herseyi dikersiniz yeterki isteyin

      Sil