dikiş nakış...

30 Ocak 2016 Cumartesi

EKOSE ETKİNLİĞİ

Hayırlı akşamlar diktim diktim giydim bloğu sahibi Nuray öğretmenimizin ekose etkinliği için dikmiş olduğum ekose duz çan cepli eteğim pratik bir kesim yaptım kalıp kullanmadım kareli olması çok buyuk bır kolaylık sağladı mezura ve makas yetti yani bu eteğimde... Ne yapayım? örtmenim ders ziline basınca baktım tüm bahaneler notumu kıracak elimi çabuk tuttum bende

Mankenimin ayağı kırıldığı için yerde resimledim affedin örtmenim ...

SELAM VE DUA İLE HAYIRLI AKŞAMLAR

6 yorum:

  1. Serverciğim eline sağlık,iyi günlerde keyifle giy canım:)) Rengi çok güzel,öndeki cepleri de sevimli görünüyor,mankenine de geçmiş olsun ..Sevgilerimleee

    YanıtlaSil
  2. Rengini çok beğendim gayet şık olmuş ellerine sağlık Server :) hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil