dikiş nakış...

22 Şubat 2016 Pazartesi

MANTEAU ETKİNLİĞİ

Sevgili Mevlude ablamızın (http://melined.blogspot.com.tr/2016/02/kaban-etkinligi-manteau-1-dikim-asamali.html) düzenlediği mont kaban trençkot vb. etkinliğine katılmak istemiştim.Biraz süreyi kısa bulunca sağolsun Mevlude aplam uzattı bende ona layık bir öğrenci olaraktan sürem dolmadan bitirmek istedim.Aslında hiç fırsatım yoktu ama ınternette başlatılan küçük çocuklar üşüyor kampanyasına katılmak için biraz acele ettim .Evimde kadife bir kumaşım vardı mevsimlik bir trençkot dikmek istedim malum artık çat kışlar bitti.Tabi benim kıskançlar kraliçesi kızım dikilir dikilmez ustune giydi mankenliğimi yaptı ve bana bu şirin pozları verdi.Ve o trençkot ile uyudu neyse uyur uyumaz üstünden çıkarım buhar utusunu yapıp paketledim.Ve ona da daha basit bir şekilde kalan kumaşla yenısını diktim azıcık kısa ama yapacak bir şey yok zaten önümüz yaz bir iki ay sonra giyemeyecek .O zamana kadar hevesi geçer zaten.


yakasını kendi kumaşı ile biyeledim önünü fermuarlı yaptım 







bedenini biraz büyük çalıştım ki ihtiyacı olan rahatlıkla giysin diye.Benden bu kadar herkese hayırlı günler selametle...

16 yorum:

  1. Ay ben yerim o minik mankeni:)) Masallah, allah bagislasin cok sekerrrr.
    Trench'te sahane olmus. Odevini zamaninda once yapip teslim ettigin icin, aferin cocuuum 10:))
    Bu arada dikim amacina bayildim. Guzel yuregin icinde tebrik ediyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim aplacigim sevincimden uyumam ben simdi (gerci normaldede uyumuyorum ben ama olsun simdi hic uyumam )10 aldim efferin bana

      Sil
  2. Helal olsun arkadaşım ne güzel bir amaç için kolları sıvamışsın. Allah kabul etsin. Ellerine sağlık. Ayrıca o minnak şirineyi bi mıncıklayıp bi ısırmak isterdim. Maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim.Her zaman mıncıkayıp ısırabilirsin Funda ablasi:)

      Sil
  3. Ama harika olmuş , oyyy o prensesin gülüşünü kendisini yerimmm maşallah allah bağışlasın, ellerin kolların dert görmesin Server allah niyetini kabul etsin .... mart ayında da benim ceket etkinliğim var katılırsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim katilmazmiyim insallah simdi bir tek pazen etkinligim var subat bitmeden modele karar verirsem insallah onu da dikip yayinlayacagim insaallah sonra da sizin ceket etkinligine baslarim insallah

      Sil
  4. Mankenin tatlılığı :))
    Çok hoş emeğinize ve yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Massallah size de kiziniza da. Ellerinize yureginize saglik.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Serverr,ne güzel bir amaç için dikmişsin,yerine ulaşmıştır inşallah,iki çocuğu birden sevindirmişsin ,çocukları sevindirmek kadar güzel bir şey var mıı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim.Insallah ulasmistir hocam

      Sil
  7. Mankenimiz çok güzel. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüde hanımda da birkez daha görmel mutlu etti beni. İyi akşamlar.

      Sil
    2. Tesekkur ederim bende sizinle ayni etkinliklerde bulundugum icin tesekkur ederim

      Sil