dikiş nakış...

20 Mayıs 2016 Cuma

YAŞASIN ETKİNLİK ETEK

Herkese hayırlı akşamlar blocanlar o kadar uzun zaman olmuş ki özlemişim yazmayı . Öncelikle bloğumu tanıttığı için o güzel anlatımından dolayı TOKİDEKİ SES adlı blog yazarı sahibesine teşekkür etmeyi kendime bir borç bilirim  ulaşmak için buyrun =tokideki ses. Bu arada NİLGÜN AYDIN arkadaşım bu etek etkinliğini iyi ki düzenlemiş yoksa makinemin başına geçeceğim yoktu.Yoğunluktan dikişe büyük bir ara verdim ama cidden özlemişim kendime getirdi bu etkinlik beni Nilgün arkadaşıma teşekkür eder ve  saygılarımı sunarım. etkinlik için buyrunBen etkinlik için kloş etek modelini seçtim inşallah beğenirsiniz


13 yorum:

  1. Kumaşın yakıyor ortalığı Serverrrr :) ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ortmenim elimden geldigince sizin izinizden gitmeye calisiyorum.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Kumaş süper canım. Model de harika. Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim begenmene cok sevindim iyiki yapmissin bu etkinligi yoksa dikise donecegim yoktu :)

      Sil
    2. Dikisten kopunca geri dönmek zor oluyor bir daha. Bi kere bana olmuştu ve aylarca hiçbirşey dikememistim

      Sil
    3. Birazda yogunlugun etkisi var sanirim ama insallah haftaya tam donecegim dikislerime

      Sil
  3. çok güzelmiş kumaşı emeğinize sağlık çok şık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendigine sevindim tesekkur ederim canim

      Sil
  4. Canım kumaşının rengine desenine hayran kaldım ellerine sağlık kloş dikmekle güzel bir seçim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekur ederim begenmen beni cok mutlu etti canim

      Sil
  5. bana pek gitmesede kloş etek her zaman hoşuma gider.malum kilolar:) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim cnm klos etegi saten yada sifondan dikerseniz kiloyu belli etmiyo yoksa bende giyemezdim

      Sil