dikiş nakış...

7 Ağustos 2016 Pazar

BEYPAZARI GEZİSİ 2

Daha önceki yazımda Beypazarı gezimin 1. bölümünü anlatmıştım tekrar okumak isteyenler buradan okuyabilirler. Bu gün kalan kısma devam edeceğim inşallah. Türkiye'de ve sanırım dünyada bir ilk HAMAM MÜZESİ .Yaşayan müze biletimizle burayı da geziyoruz o nedenle biletlerinizi atmayın sakın .
hamam tasları 





kına kıyafetleri 

gelinlikler hala eskiden kalma bu adeti sürdürenler varmış .Ben çok beğendim keşke şimdiki gelinliklerde bu kadar değerli olsa tamamen el işi (maraş işi nakış)






el nakışı havlular 






 Beypazarı gezimiz bitince yönümüzü Ayaş'a çevirdik Bünyamin Ayaşi HZ. ziyaret etmezsek olmazdı .Kabri tarihi bir caminin içinde yer alıyor .Bu cami insana ayrı bir huzur veriyor yolunuz düşerse mutlaka bi uğrayın derim .Kapısı herkese açık...








Ayaş'ın çıkışı harika bir manzara ile yazıma son veriyor ve herkese hayırlı günler diliyorum....

10 yorum:

  1. Beypazarı na bende geçen sene gezmiş tim gerçekten de çok güzel bir yer gezilip görülmeye değer. ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senden gorup imrenmistim zaten :) .Ankara da oturup bu zamana kadar gormedigime pisman oldugum bir yer.gercekten cok hos bir yer herkes gormeli diye dusunuyorum .

      Sil
  2. Beypazarı harika bir yer. Birkaç kez gitmiştim. Kurusu ve havuç suyu meşhur. Bir de ısrarla bir şeyler ikram eden teyzeleri :) Sevgiler Server hatun ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin ben teyzeleri unuttum. Gerci daha cok el sanatlari ile iilgililendim insallah tekrar gitmek istiyorum. Yorum icin tesekkur ederim sevgiler...

      Sil
  3. Ben yine en çok tabiki de kıyafetleri beğendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katiliyorum zaten uzunca bi muddet ayrilmadim onunden :)

      Sil
  4. Ben de çok beğenmiştim. Havuç suyu içtin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ictim guzeldi begendim yani ama onu esgecmisim sanirim :)

      Sil
  5. Gidip görülmesi güzel Türkiye'nin güzel yerlerinden sadece bir tanesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin canim Turkiyemin o kadar guzel yerleri var ama kiymetini bilip yanibasimizdaki guzellikleri goremiyoruz. Bir cok sehre gittim ama Ankara'yi nasilsa icindeyim deyip hep sona biraktim .Beypazarini da gezince neden gec geldim diye hayiflandim

      Sil