dikiş nakış...

30 Eylül 2016 Cuma

JİLE

ESSELAMU ALEYKUM
Merhaba sevgili takipçilerim nasılsınız inşallah iyisinizdir.İyi olmanızı sizi, beni, cümle alemi yaratan Rabbimden dilerim...Gel gelelim bugün ki yayınıma;
Elimde bulunan viskon kumaşı ne yapacagıma karar veremedim, çünkü kendileri tek en 2 metre kadardı.Elbet bişey bulurum diye dolaba atmıştım, hediye olduğu için devamı da yoktu .Sonra bir gün elime aldım sağa baktım sola baktım birden gözüme eski parça kumaşım takıldı. Daha önce dikmiş olduğum pantolonumun kumaşından biraz artmıştı ve viskon kumaşımla  birbirine çok uyumluydu bende jile dikmeye karar verdim

diktim giydim bile sonra ne mi oldu?Anlatayım sayın izleyenlerim yıkadım tam olan sevgili jilecim 5 parmak kadar  kısalmamış mı ? Eyvah! diyecektim ki amaaan boş ver sende biraz daha kısalt tunik yap dedim kendi kendime ve demekle kalmayıp azıcık daha kısalttım şimdi diz altında tunık olarak giyiliyor kendileri .Sanırım birazcık tembelim dikiş konusunda elim hep pratik şeylere gidiyor .Öğrencimin biri bir gün yanıma gelip " hocam namazı çok seviyorum da şu abdest işi olmasa ne güzel olurdu abdeste çok üşeniyorum " demişti.Demişti demesine ama benden aldığı  abdestle  ilgili vaazdan sonra birdaha aklıma bile getirmiyorum demişti.Bende onun gibi dikişi seviyorum ama kalıp çıkarma işini sevmiyorum diyorum Sanırım banada bununla  ilgili bi vaaz  gerek ...Neyse bu günlükte bu kadar canlar sevgiyle kalın 














2 yorum:

  1. gerçekten kumaşlar birbirine çok uymuş. olsun tunik olarak ta çok hoş görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim fatma ablacim

    YanıtlaSil