dikiş nakış...

30 Eylül 2016 Cuma

ÜÇGEN BLUZUM

Herkese cümleten hayırlı akşamlar değerli takipçilerim bu yaz güzeler güzeli Bolu ilimizin göynük ilçesine geziye gittiğimde masa örtüsü, sofra bezi olarak sattıkları kumaş ben bunu bluz yaparım diye aldım .Aldım ama uzun bir süre kumaş bana ben kumaşa baktım kesmeye kıyamadım cünkü yelek de yapabilirim diye düşündüm ama ortasındaki yuvarlak nedeniyle vazgectim. sonra bi an cesarete gelip amaaaaan kes gitsin deyip yatırdım masaya kare olan kumaşı,önce üçgen yaptım sonra kolunu ve  boynunu ayarladım Bismillah dedim ve kestim işte sonuç bu güzel solmayan bir kumaş rahat rahat giydim sıcak, yaz gunlerin de .


neden başka renklerini almadım dıye pişman olmadım da değil hani.neyse herkese tekrar hayırlı akşamlar sevgiyle kalın 

9 yorum:

  1. Çok cook rahat olur bu kalıp güle güle giysin ve tekrar giymek nasip olsun kışlık kaban olarak bile yapılır namı diğer panco gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Panco guzel fikir ben bunu degerlendirmeye alayim.tesekkur ederim yorumun icin

      Sil
  2. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel olmuş :) Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. en sevdiğim en pratik olanı... Hem anlatımı hem dikimi kolay... Sonuç ise çok hoş ve şık... Güle güle kullan canım... Kısmet olursa bir kaç tane daha al derim... Bende pazarda bu tarz satan bir amca vardı ona bakayım aklıma düşürdün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum pratik seyleri .Insallah yolum duserse Bolu goynuge tekrar farkli renklerde alacagim

      Sil
    2. Aklina dusurdugume cok ssevindim .tesekkur ederim yorumuna

      Sil
  4. Servet hanım bu çok güzel olmuş , elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Turkan hanim begenmenize cok sevindim

      Sil