dikiş nakış...

31 Ekim 2016 Pazartesi

TRİKO TUNİĞİM

Cümleten hayırlı günler sevgili blogger arkadaşlarım bu gun sizlere triko kumaşlarım ile dikmiş olduğum tunik ve iki adet yeleğimi paylaşmak istiyorum.En üstteki salaş yeleğim crezion  dergisindeki salaş yelek kalıbı hangi dergi olduğunu bilmiyorum daha önce çıkarmıştım kalıbı ama bulduğumda yayınlarım inşallah.Diğer yeleğim ve siyah beyaz tuniğim düz ana beden kalıbından kestim kenarlarını kıvırdım koluna biye geçirdim.




Kolunu ve alt eteğini çevirdim yakaya kendi kumaşından biye geçirdim 


Çok ince olduğu için dikerken biraz zorlandım ama bitirdim şukur.Yaka ve kol ağızlarına kendi kumaşından biye geçtim .Bu günlükte bu kadar kendinize iyi bakın görüşmek üzere hoşça kalın.

4 yorum:

  1. Harikasın canım ince kumaş en zor dikiş demek sen bunu başarmışın tuniğin de güzel sağlıklı günlerde giyesin.

    YanıtlaSil
  2. Önce kumaştan biseyler dikmek gerçekten zordur. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasayarak ogrendim :)gercekten cok zor .tesekkur ederim ortmenim

      Sil