dikiş nakış...

15 Mart 2017 Çarşamba

UMRE HEYECANIM

Esselamu aleykum .Bloguma yazmayali yine uzun zaman oldu .Ama ben bu uzun zaman icinde cok guzel mutluluklar yasadim bunlardan ilki 20 gunluk umreye gitmem ,kizimin dogum gunu ve  Kurana gecmesi oldu, tabi dikisten de kopmadim .Oncelikle umreye gidisimden bahsetmek istiyorum arkadaslarimin teklifi ile kendimi umre yolculugunda buldum resmi izin ,pasaport ,vize derken birde baktim ki medinedeyim .Cok guzel bir deneyimdi inanin anlatmakla olmuyo illaki yasamak gerek .Peygamber efendimizin (s.a.v.)ravzasina varmak orda namaz kilmak cok ayri bir heyecan ayri bir mutluluktu benim icin .Daha sonra mekkeye gidisimiz Kabeyi gormem inanin anlatilmiyo apayri bir heyecan Rabbim sebep olan arkadaslarimdan razi olsun isteyip dileyen herkese nasip etsin .Umre yolculugumu her ayrintisi ile diger gunlerde anlatacagim insallah.Bu arada kucuk kizim Afram 5 yasina girdi ve benim minigim artik Kuran-i kerim 'i okumayi ogrendi bu da ayri bir sevinc kaynagi oldu benim icin .Bu yazimi telefondan yazdigim icin resim yukleyemiyorum insallah bilgisayarima kavustugumda resimleri yayinlayacagim simdilik hoscakalin kendinize iyi bakin Allah 'a emanet olun

2 yorum:

  1. Allah kabul etsin. Kızınıza da mutlu huzurlu seneler. Hayırlı evlat olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Amin insallah kadriye hanim Rabbim size de nasip etsin insallah

    YanıtlaSil